شاد بودن را آئین خود سازید.
اگر شاد نیستید، باید خطایی در کار باشد.
در نتیجه تغییر,ی بزرگ لازم است.
بگذارید شادی تصمیم گیرنده باشد.
شادی نشانه ی آن است که همه چیز به خوبی پیش میرود.
نا شادی و غم نشان میدهند که همه چیز در مسیری اشتباه قرار دارد و جایی تغییر,ی بزرگ لازم است.....
و هو الحق...
آغاز میکنیم تغییر,ی بزرگ را....
** پینار **...ما را در سایت ** پینار ** دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4