می دونی چرا؟
چون خیلی راحت میتونم از روی سر کسی که ازش بدم میاد به راحتی پرواز کنم و برینم روی فرق سر مبارکش.....به همین راحتی....هیچ غلطی هم نمیتونه بکنه..... نهایتش یه فحش بارم میکنه.....
پ.ن: امروز واقعا از خودم وحشت کردم....خیلی راحت میتونم کسی رو که باهام بده، بکشم....درست فهمیدی، به قتلش برسونم......خیلی راحت......مثلا با یه قرص برنج توی چاییش.....هیچ دلهره ای هم از این فکر به سراغم نیومد.....داشتم فکر میکردم که خیلی راحت این کارو میکنم....
** پینار **...ما را در سایت ** پینار ** دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9