
باز بهار,ی دیگر از راه می رسد و من هنوز به دنبال گم کرده ای هستم... این در انتظار بودنها مرا کلافه میکند و سردرگم.... هرچند که میدانم نباید جستجویش کرد، ولی منِ من هنوز به جستجوهای دیوانه وارش ادامه میدهد... جستجوها و نیافتن ها مرا دیوانه تر میکند و گاهی حریصتر و گاهی خسته تر.... دوباره بنفشه ها همه جا را پر کرده اند و هیاهوی مردمانی که مگس وار میگردند و وزوزشان گوش کائنات را کر میکند... هنوز تا تولدی دوباره فاصله بسیار است.... xa0...
ادامه مطلب
جدایی فقط به معنی ندیدن نیست....خیلی ها رو هزاران بار در روز میبینی ولی ازشون جدایی به معنای واقعی کلمه....بر عکسشم صادقه....یاد یه جمله از اوریانا فالاچی میافتم:ممکنه با یکی بیست دقیقه حرف بزنی و حس کنی که واسه همه عمر میشناختیش و ممکنه هم با یکی بیست سال زندگی کنی و فکر کنی که اندازه یه انگل توی روده ات هم نمیشناسیش......کلمات دقیقش اینا نیست ولی من اینو برداشت کردم.....پ.ن: یه کلیپ تو تی وی نشون میده، در حال گذر نگاهم بهش میافته، از این آهنگاست که فاز عشق در حد خودکشی و روانی شدن بهت القاء می...
ادامه مطلب