
جدایی فقط به معنی ندیدن نیست....خیلی ها رو هزاران بار در روز میبینی ولی ازشون جدایی به معنای واقعی کلمه....بر عکسشم صادقه....یاد یه جمله از اوریانا فالاچی میافتم:ممکنه با یکی بیست دقیقه حرف بزنی و حس کنی که واسه همه عمر میشناختیش و ممکنه هم با یکی بیست سال زندگی کنی و فکر کنی که اندازه یه انگل توی روده ات هم نمیشناسیش......کلمات دقیقش اینا نیست ولی من اینو برداشت کردم.....پ.ن: یه کلیپ تو تی وی نشون میده، در حال گذر نگاهم بهش میافته، از این آهنگاست که فاز عشق در حد خودکشی و روانی شدن بهت القاء می...
ادامه مطلب